sunnuntai 22. toukokuuta 2016

The end

Moikka kaikille.

Musta ei ole sairastamisen takia kuulunut mitään. Oon ollut todella kipeä, siis pahemmin kuin koskaan. Julkisesti tässä en ihan kaikkea tahdo kertoo, eli tutut ja kaverit voi tulla kyselee tarkempia jos tahtoo. Mutta lyhyesti - leikkauksen jälkeisiä vakavia tulehduksia on tullut kolme kappaletta. Oon suunnilleen asunut sairaalassa. Suonensisäisillä ja suun kautta otettavilla antibiooteilla olen ollut ainakin 5 viikkoa.

Mieli aivan törkeen maassa tästä kaikesta. Ei meinaisi jaksaa enää tällaista. Mut pakko se on vaan jaksaa. Ja onhan mulla myös syitä hymyillä.

Mutta mun unelma kaatui tähän ainakin tältä osin. En lähtenyt takaisin Saksaan, vaan tein päätöksen kuntoutua täällä kotona Suomessa. Täällä mulla on paljon enemmän läheisiä kuin Saksassa. Joten koen paranemisen helpommaksi täällä. Ja kun ei ole edes takeita siitä, että pystyisin jatkaa töitä Hampurissa nopeasti.

Mutta eräs viisas ihminen sanoi, että maailma ei tähän kaadu. Ja toinen viisas ihminen muistutti, että unelmille on monia eri polkuja, ja mun tilaisuus tulee vielä joku toinen kerta. Kaikki toi on totta. Tietty itsetunnolle oli kova kolaus, et en pärjännytkään. Mut kyl tää tästä, valoa kohti.

Kiitos siitä, että sain useat upeat viikot Saksassa. Kielitaito kehittyi vähän, näin maailmaa ja ennen kaikkia sain ystäviä. Mun sydämestä jäi palanen sinne. Kiitos.


Xoxo Tanja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti