lauantai 19. maaliskuuta 2016

5. Here I am!

Hallo!

Alles super gut hier. Eli täällä tää maailmanmatkaaja on nyt! Enkä käsitä sitä vieläkään. Tiedän, että haasteita mahtuu tällekin matkalle, mutta silti voisin sanoa, että turhaan jännitin. Tosin jännitys on osa tätä matkaa ja se tekee tästä paremman. Kaikki on sujunut enemmän kuin hyvin. Seuraavassa päivityksessä siitä lisää. Ja ainiin - päätin luopua englanniksi kirjoittamisesta. Se vie liikaa aikaa...


Ensin vähän parin viikon takaisia tunnelmia lentokentältä:

TÄNÄÄN ON SE PÄIVÄ. Täällä on jännittyneet tunnelmat. Istun portin 12 edessä, kuuntelen rauhoittavaa musiikkia ja kirjoitan. Mun lento lähtee kohta. Ja en osaa todellakaan kuvailla tämän hetkisiä fiiliksiä, koska pää on tyhjää täynnä ja samaan aikaan siellä vilisee tuhansia ja tuhansia ajatuksia. Mutta tässä mä olen. Valmiina lähtöön. Ja mä näytän teille kaikille et mä PYSTYN. Mä en alistu kuuntelemaan niitä kommentteja siitä, että en pärjää. Mä pärjään jos mä päätän niin ja nyt mä olen päättänyt niin lujemmin kuin koskaan.

Mitä tunteita mun päässä pyörii? Sekä positiivisia, että negatiivisia. Pahinta oli hyvästellä läheiset ja rakkaat. Tai no - eihän ne hyvästit ollu vaan vain moikkamoit hetkeksi. Mä oon kuitenkin vuoden poissa, ja se on pitkä aika. Mut mä selviän, vaikka mä epäilen itseäni ja kykyjäni aina niin paljon. Mutta sen ohjeen mä voin teille antaa, että älkää epäilkö liikaa, vaan luottakaa siihen, että juuri sinä pärjäät.

Tyttöystävälle oli pahinta sanoa moimoi. Itkin ja itkin ja itkin. Myös mun vanhemmat oli tyttöystävän lisäksi kentällä saattamassa. Rakkaudentäyteisiä halauksia kaikille teille, jotka olette pysyneet mun rinnallani. Äiti, isi, kulta, sisko, pikkupojat ja te ystävät, jotka tunnistatte itsenne tästä nimeä mainitsemattakin.

Nyt mulla on ihan rauhallinen olo, ainakin verrattuna siihen mitä se oli aiemmin. Mä hypin ja pompin aiemmin kuin idiootti ja kävelin hermostuksissani ympyrää mun pienessä yksiössä. Nyt vain istun portin edessä ja pari jännityksen ja onnen kyyneltä tipahtaa silmänurkasta. Oon tämmönen itkijä.

Voin kertoa, että tää tulee olemaan yksi mun elämän upeimmista asioista. Minä tiedän sen jo nyt, oikeasti. Kova ikävä jää, mutta mun on aika nyt elää sitä sellaista elämää mitä haluan.

Tää on tosi hurjaa. Jännitys tiivistyy…


Xoxo Tanja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti